Архів блогу

11 грудня 2017 р.

Всеукраїнський тиждень права у гімназії

З 4 грудня по 8 грудня у гімназії відбулися наступні заходи в рамках Всеукраїнського тижня права та щорічної акції "16 днів проти насильства":
1.     Виставка літератури на правову тематику (Гуцуляк Н.Я., вчитель правознавства, Скоропадська Н.А., бібліотекар)
2.     Випуск інформаційних куточків з питань попередження торгівлі людьми, проявів насильства у сім’ї та серед підлітків, профілактики шкідливих звичок (Гуцуляк Н.Я., вчитель правознавства; класні керівники)
3.      Інформаційне повідомлення для педагогів гімназії «Українська Хартія вільної людини» (Гуцуляк Н.Я.)
4. Виступ директора Войчишин О.Д. на засіданні методичного об'єднання класних керівників "Про впровадження Української Хартії вільної людини в освітніх закладах"
5.     Інформаційна година для учнів 1(5)-3(7)-х класів «Права дитини» (провели Середюк Т.С., учні 6(10)-Б класу)
6.     Інформаційна година для учнів 5(9)-х класів «Як не стати жертвою злочину» (Гарвасюк І.Г., психолог)
7.     Турнір знавців права (6(10)-ті класи, Гуцуляк Н.Я.)
8.     Засідання гімназійного парламенту спільно з радою профілактики на тему «Ефективні методи боротьби з проявами булінгу та насильства у шкільному середовищі»
9.     Урок-тренінг у 3(7)-А класі «Щит прав людини» (Гуцуляк Н.Я.)
10.     Правова вікторина для гімназистів, що проживають у гуртожитку (Гаджамура Л.М., вихователь гуртожитку)
11.  Виставка малюнків на тему «Стоп – насильству в сімї» (Дяків О.І., вчитель образотворчого мистецтва)
12.  Просвітницькі розвивальні заняття в рамках щорічної акції «16 днів проти насильства» (Тимофійчук Н.І., педагог-організатор, Гарвасюк І.Г., психолог). 
13. Загальногімназійна лінійка, присвячена Міжнародному Дню прав людини (3-А, 6-В класи, Гуцуляк Н.Я., Тимофійчук Н.І.).
14. Просвітницька година "Українська Хартія вільної людини" (6-А, 7-Б, Гуцуляк Н.Я., Грушко Н.А.).



Немає коментарів:

Дописати коментар